dark-alone (dark_alone) wrote,
dark-alone
dark_alone

wow i think i just had my first yaoi-like dream

can't be completely sure as i was spotty.
As I got about 1 hr total sleep last nite. @_@

well it seemed to end boy x boy all happy... but i don't think 'i' was a guy.... i'm not even sure if the 'me' in the dream was a cop or just random. lol

I xcan't remember how it started at all. (damn toss and turn nite messing with my memory)



ugh feel bad... @_@ *readies for work & the 50min wait before work in the food court*


Okay time for operation "Stay the Hell Awake"


EDIT: and while i'm still here feeling sicker... I just read the last chapter of TC *_*
Tags: dreams
Subscribe

  • BestBuy Canada

    cuz there is a difference. okay so for a while now i've been thinking about getting Tim burton's 9... and even tho the $26.00 price tag was sooo…

  • sleeping

    been having this epic weird dreams for the past 3 nights. Can't really remember anything about them, tho of course. 2 nights no one I know or knew…

  • --

    well that was the most restless/sleepless/dream filled night ever. i blame me marathoning Beauty and the beast Season 1. Fantasy dreams.. so yeah…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment