?

Log in

No account? Create an account
dark-alone [userpic]

AH-HA!! FIGURED IT OUT!

MIRACLE TRAIN

Anime cast is different which kinda sucks cuz i wanted Yocchin badly, and Kamiyan, and okiayu etc... but i like this cast too, minus maybe KENN cuz what the fuck? but anyway...

Ōedo subway line <-- anime
Fumi Roppongi - KENN
Saki Tochou - Sugita Tomokazu
Izayoi Tsukishima - Ono Daisuke
Iku Shiodome - Kaji Yuuki
Itsumi Ryougoku - Morita Masakazu
Rintarō Shinjuku - ???

Tokyo Chou Line <-- non-anime
Zero Tōkyō - Yoshino Hiroyuki
Riku Nakano - Kamiya Hiroshi
Takuto Kichijōji - Irino Miyu
Lune Tachikawa - Miyata Kouki
Shintarō Shinjuku - Okiayu Ryotaro

Rintarō Shinjuku / Shintarō Shinjuku.... can we still have Okiayu? *____* please!

so yeah Ono, Sugita, Morita.... Kaji (played Finny in Kuroshitsuji)

this is all ANN.com's fault.


Okies got a header for miracle_train . It features the Tokyo Chou Line tho... but still is Miracle Trian, so it works for now.


Comments

(Deleted comment)
Posted by: dark-alone (dark_alone)
Posted at: August 9th, 2009 12:08 am (UTC)
team of 1

i know. lol
but still disappointed, and yet happy. lol

Posted by: demonology81 (demonology81)
Posted at: August 9th, 2009 01:21 pm (UTC)
yocchin

i'm kinda disappointed.... No Yocchin.... Sugita? nande? No miyu or kamiyan... sigh... but still looking forward to it.... but no yocchin.... sigh

2 Read Comments