?

Log in

No account? Create an account
dark-alone [userpic]

Liking too much this season

So I've watched 7 new shows, and I like/love them all. -_____-

Kami-sama no Memo-cho - It was a bit crazy. Random. Odd. But I think I could love this series to a point. But if more weird sister moments happen and abuse of the main boy than I may have to drop it, but not before SuzuKen song. Please!

Sacred Seven - Safe to say but my icon post I love it.  Gives me a feeling of Digimon for unknown reasons. Want to pre-order the Alma / Ruri character single. Adore Megumi-chan's singing. Waiting for Konitan's character to appear. Can't drop this one no matter what. ^___^

Uta no Prince sama - You-kyan's chara is -____- awful. That aside love everyone else. Shining was scary at first but later came to realize he's probably evil. Have a character cheat sheet in front of me. XD

Nuraihyon no Mago Senren Mekyou - Could have done w/o the chibi action and that damned bus scene. But keeping as long as there's not too much flashbacks to kiddy grades.

Natsume Yuujin-cho san - KEEPING!

Nyanpire - only 5 mins and too cute for words.

No.6 - I love it! Need to finish capping the first ep and than make icons for at least myself and found the LJ com for it. ^^

still watching:

tiger & bunny (blue rose's chara cd i don't like, hope tiger & bunny's is waaay better)
fairy tail
ao no exorcist


TV land:
Rookie Blue
Flashpoint (returns tonite!)

Lost girl will have 22 episodes for S2 ad start early September.


in other news that old forum, yes that one, started a new forum, well a few ppl from it. So i've been posting there, and yes, of course that person is a mod on it. I know right? how nice is that? So far she's ignored every post I've made, and of course attacked my liking of Nyanpire. She will never grow up. I'm just ignoring her as much as possible, and will not let her ruin my fun. ^___^ Cuz bluesnow said she missed me. XD

Comments

Posted by: tsuki (xlumierex)
Posted at: July 8th, 2011 10:55 pm (UTC)

I forgot about Kamisama no Memochou, instead I watched Kamisama Dolls. <-- The first episode was weird, dunno if I'm going to continue watching it or not.

There's a character song for SACRED SEVEN!? (*__*) Wootz, more awesomeness.

NO.6 was good despite the BL hints LOL. Don't you think they remind you of Allen and Kanda? LOL

So far she's ignored every post I've made, and of course attacked my liking of Nyanpire.

... She's so childish. Nyanpire is good for your health~ (*3*)

Posted by: dark-alone (dark_alone)
Posted at: July 8th, 2011 11:16 pm (UTC)
Kagami

CDJapan lists: "Sacred Seven (TV Anime)" Drama Character Album I Fragment of S7 Tandouji Alma x Aiba Ruri
- Character album release from anime series "Sacred Seven" featuring character songs of Alma Tandouji (CV: Takuma Terashima) and Ruri Aiba (CV: Megumi Nakajima) plus a short audio drama (15 min.).

I was excited to see it anyway. ^__^

Now that you mention it... they do remind me of Allen & Kanda minus the hand holding thing XD

... She's so childish. Nyanpire is good for your health~ (*3*)

forgive me but currently she's going on and on about "johnny" and tits in the chat thread. I'm trying to not bother with it while she's on, but she's almost always online.

Posted by: tsuki (xlumierex)
Posted at: July 9th, 2011 12:01 am (UTC)

Nakajima Megumi's voice as Ruri is cute. I mistook her as Hayabashira Megumi at first haha. ^^;

pfft, the hand holding + forehead thing are the best LOL. Heard that the original novel does have some BL hints as well.

Ugh, okay that's.. =__=

Posted by: rzncu (rzncu)
Posted at: July 9th, 2011 01:12 am (UTC)

ur list... is way too long lol.
i only watched no.6 cause i read the novel of that up to vol 8 already, apparently 9 is the end of the novel XD

ah and the uta-prince, heroine's eyes is really creepy.

natsume i'm gonna watch all in one-go after it's finished airing. nurari... i kinda lost interest after reading the manga when first season ended XD

Posted by: Because loving ONE Seki-sama isn't good enough! (sekitx2)
Posted at: July 9th, 2011 06:58 am (UTC)
LXK 2011Fest 1

Kami-sama no Memo-cho - Maybe. Durarara feel.

Sacred Seven - Not feeling urge to watch more but it's on CR so

Uta no Prince sama - Nice seiyuu candy but I was kind of wincing otherwise. Will try ep2

Nuraihyon no Mago Senren Mekyou - Yes

Natsume Yuujin-cho san - KEEPING!

Nyanpire - Didn't try

No.6 - Haven't had time to watch.

Blood-C - will try ep2

Ikoku Meiro no Croisee - nice but could get boring

Kamisama dolls one, pass.

Still a few more to try yet.

Posted by: beulah_page (beulah_page)
Posted at: July 10th, 2011 03:44 am (UTC)
friends hate assholes

Kami-sama no Memo-cho: Only watched cause you mentioned it. Not bad, I'll keep watching to see how things go.

Sacred Seven: Keeping. Has possibilities for good plot. And moar butler, plz.

Uta no Prince Sama: Loving SuzuKen and Mamo-chan's chara's best. The others are ok, too, not seen enough to decide yet. I can't get over how weird the girl's eyes are, though...

Nuraihyon no Mago Senren Mekyou: Keeping. I didn't mind the chibi, but I also don't anticipate it being carried through the whole season. Can't wait to get into the good stuff!

No.6: Keeping. Am definitely intrigued by this one.

Tiger & Bunny: Finally started this week. Feeling stupid for not doing so before, lol.

Still watching Ao no Ex also. Maybe I need to start on Fairy Tail, too...

And about the new forum...she's trying to keep the urge to pick a fight with you in check. Perhaps not successfully. Though she did respond to someone else's comment on Nyanpire, and not yours directly.

Posted by: dark-alone (dark_alone)
Posted at: July 10th, 2011 01:17 pm (UTC)
Kotetsu: w/e

Yes Tiger & Bunny is the best! I just love it! Naturally my fav is Kotetsu. But you need to catch up so we can chat about it on the forum. XD

Very creepy eyes. It's like she not a real girl, or not fully awake. But for some reason they all want her... hmmm... i need eyes like those maybe. XD j/k

Sacred 7 - I love Kagami (Butler) possibly more than Alma/Ruri XD

About her... basically all my friends etc i've talk about her to have to sum it up told me to not spit on her if she was on fire, but that goes against everything I am, so I would naturally tell her to 'stop, drop, and roll' and find some cloth to put her out. Too bad everyone isn't like that. I'm not holding anything against her, I'd love to just interact normally like with everyone else on the forum. 'Cept maybe Default he scares me. XD

Posted by: beulah_page (beulah_page)
Posted at: July 11th, 2011 02:23 am (UTC)

Lol, Default scares you? He certainly likes to be an ass, but I can understand a bit why he's like that. I actually like having him around, though...he has a really sharp sense of humour.

8 Read Comments