?

Log in

No account? Create an account
dark-alone [userpic]

My tweets

November 20th, 2012 (12:01 pm)
Tags:

  • Mon, 20:22: welcome to utter shit week on #dwts pls hold your vomit bags close. #fail
  • Mon, 20:23: im waitng for the 1st '10' to a bad dance. wait for it. #dwts
  • Mon, 20:27: and there it is 3 of them. tasteless. #dwts also is there a secret mute button for shawn's voice?
  • Mon, 20:31: ok go Kagari's watch vectored so all the parts are done. too bad #dwts isn't over lol
  • Mon, 20:33: if these 2 get a good score it's time to cry. #dwts
  • Mon, 20:35: Len is officially crazy. it was not timed right it was off they did not match up at all. also mimes... #dwts
  • Mon, 20:38: im not completely sold that this is a watch on Kagari's wrist however but it resembles one. #psychopass
  • Mon, 20:39: TSO is gonna be in Hamilton....
  • Mon, 20:41: why the Hell is it that Kelly & Val are always last? #dwts
  • Mon, 20:57: u know i looked up Kelly's dance style and well i saw it there. but they loved the Apollo thing so.. #dwts
  • Mon, 21:00: so seeing as the judges suck time to VOTE for the best aka the ones they won't give a 10 to. #teamVal #dwts
  • Mon, 21:01: time to exit out of dragon age awakening to vote for @kellymonaco1 & @iamValC
  • Mon, 21:06: Please for for Kelly & Val even if you don't watch. Else they will be eliminated tomorrow nite. ... http://t.co/qz5VHcyd
  • Mon, 21:07: ok the mute button! gods i was voting for Kelly&Val and they started the MJ stuff. never was a fan and never will be. #dwts
  • Mon, 21:09: i wonder if the judges will give out 10s like candy to the other couples starting right now, and skip Kelly&Val? #dwts
  • Mon, 21:11: can i have a that vomit bag now pls? #dwts
  • Mon, 21:12: omg MUTE it's the Shawn! I swear adults should not have 3 yr old voices. #dwts
  • Mon, 21:23: if not 4 Carrie ann they would have thrown away another 3 10s #dwts
  • Mon, 21:30: dude i saw the promo for Criminal Minds and well Battle Royale anyone? stupid americans.
  • Mon, 21:36: i feel stupid for watching #dwts it's amazing what i'll do for @kellymonaco1 I'm anti-reality show after all. They kill off soaps after all